Dan före dopparedan.

Ca en halvtimma innan det är den 24 december. Har ärligt talat knappt haft någon julkänsla alls den här månaden, men det började väl lite smått igårkväll när jag kom hem från ett tiotimmarspass på Intersport och var ganska trött, som jag möttes av en välbekant doft här hemma; julgranen! Om det inte är jul så vet jag inte vad det är.
När man sagt god jul till kunder (mer idag än igår) så har det liksom känts helt stört. Typ som att man går och säger det i Juli eller något. Och jag och Emma som verkligen skulle satsa på julen iår, gå på julmarknad och massa saker. Jaa, en halvtimma kvar och vi lyckades.. sådär. Bättre lycka nästa år!
Men idag har det känts lite i alla fall, alla kunder är extra glada och extra shoppinggalna och paket ska slås in hit och dit osv. Fick en julklapp på jobbet, bara det gjorde att julkänslan steg rejält där mot slutet! Och nyss var Mischa här och lekte jultomte :) ♥
.
Så nu är jag taggad på morgondagen med mys med släkten, så God Jul på er! (Och grattis till världens bästa Emma på födelsedagen får man väl säga samtidigt dårå!!) Nu måste jag sova. Vilket jag iof sa för 3 timmar sedan också, men så bra gick det med det. Känns i benen även idag efter detta jobbpass. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D men bloggar här nu - lienesblogg.blogg.se

2010-12-29 @ 21:33:55
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket vad gullig du är! :) <3

2011-01-04 @ 04:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0