Flowin

En träningsform jag nyss upptäckt är Flowin. Hörde talas av det genom en blogg, och besökte sedan hemsidan för mer information. Det är ett helsvenskt träningsredskap och koncept som tydligen utvecklats av personer med förflutet inom svensk friidrott på elitnivå. Har aldrig hört talas om Flowin förut, men det verkar riktigt kul och jobbigt! Det är en träningsform där du använder din egen kroppsvikt som belastning för att träna uthålligheten i hela kroppen. Man använder sig av en Flowin-platta samt av pads som man har under händer, fötter och knän för att skapa rörelser. Skulle grymt gärna vilja testa någon gång!

.

Kommentarer
Postat av: R

Det verkar vara jättespännande, var testar man sådant då?



Sv: Jag hittar annonser på nätet, arbetsförmedlingen och så. Det är bara att leta runt. Allting bra med dig idag?



Jo, det är riktigt synd, förväntade mig så mycket mer av den då det ju är två bra skådisar. Men, men.

Kram

2010-10-28 @ 18:37:37
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: N i c k l a s

haha ja sjuk video :P

2010-10-28 @ 19:41:03
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker jag verkligen. Nu har jag ju inte fått det än så det kanske bara är sånt man redan vet, men han som lägger upp det är riktigt erfaren och en riktigt kändis i träningsvärlden. Får hoppas det blir bra! :) Ska fråga honom om jag kan gå ut med hans namn ;)

2010-11-01 @ 12:24:31
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsteen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0