Jobb jobb jobb

..Känns det som det är just nu. Har jobbat varje dag i en vecka, och det ska jag fortsätta med i totalt 11 dagar som det ser ut som just nu. Kan bli mer. Idag var det 12-20 på Intersport, och efter det tog jag bussen till Skärholmen och sedan tunnelbanan till stan för att möta Lina och Challe för en kvällsfika. Mys på hög nivå :) Nu är jag hemma igen i alla fall, och det är den 28 Oktober vilket betyder att min kära lillebror fyller 16 år! Grattis till honom!
.
G R A T T I S  B R O R !
.
Ganska taggad på morgondagen faktiskt. Först upp och städa mitt rum (ser ut som ett bombnedslag). Fattar inte hur man kan känna att man inte har några kläder i dessa stunder... Klockan 11 ska jag sedan möta Lina och Challe för löpträning på Ågesta. Sedan hem för dusch och lunch innan jag börjar jobba på Food Market. Slutar 19:10 så då är det bara skynda hem för att fira födelsedagsbarnet tillsammans med släkten. Men nu behöver jag sova, natti

Kommentarer
Postat av: R

Haha, det är lite roligt när man upptäcker att folk delar andras födelsedagar, även om det inte är vidare konstigt egentligen. Men du får gratta din lillebror :).



Jaså, tycker du att jag får många intervjuer, själv tycker jag att det går lite segt. Men det känns skönt att höra att någon tycker att det är bra :). Jag vet inte hur jag lyckas, jag gör inget speciellt, jag bara svarar på annonser.

Kram

2010-10-28 @ 13:36:39
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0