Torsdag

Tjossan hejsan! Det blir verkligen aldrig som jag planerar när jag planerar längre. Dagens planer var att ta hand om Lova, städa, plugga teori, ringa ett par samtal samt gå till körskolan och boka tider. Istället blev det jobb på Intersport idag, men verkligen inte mig emot! Nu är jag hemma igen och funderar på om jag ska ta och städa eller inte, men aja. Lutar nog mot inte, hehe.
Imorgon blir det dubbelpass. Det var bestämt att jag jobbar på Food Market 16-21, men nu frågade dom även om jag kunde jobba 10-18 på Intersport, så jag får börja vid 10 på Inter, och jobba där tills jag åker till Huddinge och börjar jobba 16 där. Men det ska nog gå bra :) Inte hann jag träna något idag, och nu är jag för trött för det. Och imorgon lär jag inte heller hinna om jag inte går upp hur tidigt som helst. Nej tack? ;) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0