Blogito ergo sum

Och med dom orden börjar vi med bloggen på nytt nu då. Alla tidigare inlägg är borta, en riktig nystart med andra ord! Ny fräsch design gjord av supersöta Fia [Länk] Tack!

Har bloggat sedan 2007 men tog som sagt var bort inläggen för att börja om lite på nytt. Har kommit fram till att vara en aning mindre personlig i bloggen. Och med det menar jag inte att ni inte kommer märka av något av mig som person, utan det jag vill är att fokusera på vissa saker utan att skriva om precis allt jag gör vecka efter vecka, dag efter dag.
Tidigare hade jag bloggen som en dagbok för allt kan man väl säga. Nu blir det väl samma sak ungefär fast med inriktning på träning och hälsa. Har hört flera gånger förut att jag inspirerat folk till att träna och motionera. Både till att börja helt, men också till vissa som redan tränat förut och som bara blir mer motiverade till att träna mer när jag råkar komma in i någon av mina galna perioder då precis allt handlar om träning. Blir superglad när jag får höra detta, och hoppas kunna fortsätta med att inspirera och motivera folk! Det är mitt mål. To be continued!

Kommentarer
Postat av: milll

oohhh spännande! det tycker jag du gör rätt i, du är trots allt den bästa träningskompisen NÅNSIN!

2010-09-26 @ 23:50:45
Postat av: m.

När du var hemma hos mig, va sa du att du ville bli då? någon kostymnisse, det är ju inte riktigt samma sak. tycker du ska satsa på något annat, typ inom träning och hälsa.



Och ja bloggen är fin :P

2010-09-27 @ 21:52:55
URL: http://mimichiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0