Dröm sött

Hemma efter en lång dag. Vaknade nämligen av att dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba, och vid 18:00 tog jag cykeln därifrån och trampade iväg till Friskis där ett bokat skivstångspass väntade tillsammans med Amanda. Oj det där blev en lång mening. Så sjukt kul skivstångspassen är på tisdagar. Älskar den ledaren, hon är grym. Blir så pepp liksom. Bortsett från skivstång/spinning passet som jag och Amanda körde för ett par veckor sedan har jag inte kört skivstång på hela sommaren. Men i våras körde jag och Millan flitigt nästan varje vecka. Bara sätta igång igen.

Nu är jag hemkommen från stan där jag, Lina och Mischa kollat på bio. Going the distance blev det och den var faktiskt riktigt bra tycker jag. Verkligen över förväntan. Imorgonbitti blir det träning med Amanda igen. Sömn behövs för att jag ska orka det. Så puss hej och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0