Ny vecka, nya tag.

Värsta snyggingen, lite trött efter passet ;)

Gymmet gick i alla fall bra. En övning jag inte klarade av att göra fullt ut förra gången orkade jag köra ordentligt idag, och en annan övning fick jag till och med lägga på mer vikt än vad jag brukar för att det skulle bli tungt (eller tyngre). Jag kör 12 reps med 2 set på varje övning, och jag har fått "order" om att så fort jag orkar göra 13 reps så ska jag lassa på mer vikt. Ska vara riktigt tungt i slutet alltså! Mycket roligare när man gymmar med någon också, så idag är jag nöjd!

Väl hemma kastade jag i mig något att äta (höll på att dö av hunger) och stack sedan ner till centrum för att handla middag. Efter middagen blev det dessutom en liten joggingrunda i mörkret. Inte lång alls, men kände bara att jag ville springa av mig lite så jag stack ut en sväng. Iskallt ute ju! Nu kan man inte bara springa i tjocktröja längre märkte jag.. Jaja, sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

GOOOSH vad snygg headern blev! JAG VILL HA!!! :D haha

2010-09-28 @ 22:01:19
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0