Det snöar snöbollar ute.

Seriöst vad är det här? Vill ha sommar och sol. Nej, mer. Jag vill ha stekande sol. Så stekande så man knappt kan ligga under den, utan man måste ligga i poolen för att inte dö. Ja just det, jag vill ha en pool också. Och viktigast; jag vill ha det nu! Nästa vinter hoppas jag att jag befinner mig på varmare breddgrader, och tror knappast det bara är jag som känner så just nu.

Men men, back to reality. Den här veckan har jag tagit det lugnt med träningen. Väääldigt lugnt. Gympasset i måndags gick okej, iaf första halvan av passet. Körde på nästan som vanligt (dock kändes allt väldigt tungt jämfört med vad det brukar), men efter lite mer än hälften började jag frysa och svettas på samma gång och allt blev bara väldigt jobbigt. Så jag avbröt. Borde kanske aldrig ens gått dit, men jag var tvungen, haha :) Förkylningen känns iaf mycket bättre nu, så när jag smält frukosten jag tryckt i mig ska jag testa hur det känns med ett pass på löpbandet här hemma.

Efter det blir det att fixa till sig innan det blir bio med resten av familjen. Vi har nog aldrig ens varit på bio tillsammans så det ska bli kul! Och ikväll ska jag hem till Filippa tillsammans med ett gäng vänner, skoj skoj! Visserligen har jag bara jobbat två dagar den här veckan, men grymt skönt att vara ledig idag ändå. Dessutom är det så skönt med Intersport eftersom dom har annorlunda öppetider på röda dagar, så igår hade vi öppet 11-17 istället för 10-20, grymt! Då hann jag med en mysig och pratsam middag på Primo tillsammans med Julia på kvällen :) I helgen är det jobb som vanligt, så idag tänker jag bara ta det lugnt.

Okej nu har ni fått en hel bok att läsa, men jag har inte så mycket annat att göra medan jag väntar på¨att hoppa i löparkläderna. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0