Hej alla glada!

Snacka om att Flen är sjuuuukt litet. Nu har jag tom börjat tro att det är ännu mindre än vad jag redan visste från innan. Man går ju runt allting på.. 2 sekunder? Och även om det inte finns mycket alls att göra, så har jag haft det riktigt bra den här veckan. Det är ju bra att det inte finns något att göra, då pluggar man ju verkligen. Igår blev det dock inte lika mycket plugg som alla tidigare dagar. Börjar ledsna rejält på att sitta framför datan och klicka på dom där testerna. Test efter test.. Eller sitta och läsa i boken eller vad man nu gör. Det jag ska göra idag är att gå igenom de saker jag tvekar lite på, men sen vet jag inte om det blir så mycket mer. Den här veckan har verkligen sugit ur all kraft ur en. Vill bara gå¨och lägga mig och sova, haha. Men sista dagen idag så jag ska verkligen försöka köra järnet den här sista dagen!
Har fixat mig och ätit frukost, ska ta tag i plugget nu. Alla andra sover fortfarande, helt tomt här i köket. Men dom vaknar nog snart också så jag får lite sällskap. Ha det bra! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0