Måndag

Skoja inte om att det där var ett välbehövligt pass. Så grym känsla jag fick, den går inte ens att beskriva. Vi körde på riktigt ordentligt, först bland maskinerna och sedan lite bland de fria vikterna framme vid speglarna och killarna. Dom blir alltid lika förvånade när dom får se tjejer i den delen av rummet känns det som, haha.
Avslutade passet med en sväng på löpbandet. Sprang bara 3 km, men i ett ganska bra tempo ändå och med lite backintervaller. Var riktigt varm efter alltihopa så det kändes riktigt skönt! Två timmar totalt blev det så jag tycker vi kan vara riktigt nöjda med våra insatser idag :)
Imorgon blir det bara kondition, tror jag. Möjligtvis lite mage och rygg också, men körde igenom hela kroppen ordentligt idag så måste nog vila imorgon. Nu ska jag krypa ner i min sjuuuuukt efterlängtade säng! Hoppas jag sover längre än till kl 7:00 imorgon, vilket jag är ganska garanterad över att jag kommer göra! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0