Helg!

Men får se om det blir en sväng till skolan imorgon ändå, haha. Antingen för att plugga anatomi, simma eller ett möte angående årets herrmiddag, skoj skoj! Men som sagt helg nu i alla fall kan man väl säga, inga lektioner eller föreläsningar imorgon!
Idag började vi med gång- och löpträning vilket var riktigt kul. Vi sprang med pulsklockor och kollade pulsen då vi testad på lite olika saker. Vi har ett bra spår precis bako skolan, och när "lektionen" (passet kanske låter bättre) skulle börja så joggade alla iväg där på spåret och jag hade så sjukt svårt att tro att det faktiskt var en lektion jag var på. Det kändes ju liksom som något jag gör på fritiden, något som jag älskar. Känner verkligen att jag valt rätt utbildning, allting är så roligt, tom anatomiföreläsningarna! Haha. Tycker så mycket om klassen också! Efter friluftslivet känns det som alla blivit mycket tajtare vilket är grymt kul!
Efter löpningen skulle jag och några andra göra ett tappert försök till att gå och simma. Måste nämligen göra olika saker i simningen för att samla poäng till magistermärket som man måste ta. Ska bla flyta, trampa vatten, simma 2000 m bröst, 1000 m rygg, 1000 m klädsim, dyka osv. Dock hade gamlingarna även idag vattengympa som inte stod på schemat så det funkade inte alls tyvärr.. Istället var vi påväg att dra till gymet (skönt att ha i skolan!?) men slutade istället med att fixa en inlämning som skulle in idag. Okej, helt ointressant tänker ni men nu är det så att jag sitter här innan träningen för att plugga men har verkligen ingen ork till det, så nu tänker jag bara sitta här tills det är dags att ge sig iväg haha. Finns det något mer jag kan plåga er med?  Kanske att jag spenderade tre och en halv timma hos frisören igår och har blivit lite blondare igen? Nu i vinter har jag förbjudit mig själv från att färga håret brunt som jag gör varje säsong då jag tröttnar på det blonda. I och för sig trivs jag ganska bra i mörkt hår.. Haha. Nej men seriöst, nu börjar till och med jag tröttna på mitt tjat här, dags att packa väskan och sticka iväg. Spinning med Emilia väntar!
.
Blond...
.
.
Eller brun...?
.


Spela roll tänker ni? Puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0