Måndag och tisdag

Ont i varje liten del i kroppen, men gud vad skönt det är ändå! Har kört 8-16 både igår och idag och det känns både i kroppen och huvudet. Igår var det gång- och löpträning på morgonen, simträning efter det och sedan en föreläsning i Anatomi och fysiologi på eftermiddagen. Nästan samma sak idag; började med simträning, sedan styrketräning med kroppen som belastnig vilket var grymt kul! (Nu vet jag vad vi ska köra på gymmet nästa gång Mischipischipain ) Avslutade dagen med föreläsning i Anatomi idag igen.

Så skönt att ha kvällarna "lediga" nu för tiden! Visst känns det ändå som att tiden inte räcker till, men igår ringde jag Mischa vid 18 och sa att hon skulle möta mig på gymmet 18:30. Sagt och gjort, så vi körde en timma innan vi bestämde oss för att gå på Intërvall/flex också. Grymt kul intervallträning som avslutades med en flexdel. Tror att det passet har en stor bidragande del till träningsvärken jag har idag. Idag blev det vila, bortsett från träningen i skolan såklart. Går jag en bra utbildning eller vad!? :)

Nu har Amanda kommit över med mörk choklad, naturgodis och ananas, kan det bli bättre? Så nu blir det mys med henne! Fanns lite bilder på fb från en hinderbana vi körde i onsdags (vilken jag fortfarande har blåmärken ifråm haha) och sedan från Förinsparken som var i fredags. Ska ladda upp en video från vår ingång sen också när jag orkar :) Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0