Måndag

Haft en supermysig helg och hoppas att de kommande tre veckorna går sjukt fort. Det har känts som det har varit en lång helg, vilket såklart är bra, men nu är det måndag igen. Känns ändå som att veckorna rullar på ganska ordentligt, även om vissa saker känns så sjukt långsamma.
Har bara haft en föreläsning och en labblektion idag vilket har varit skönt. Glad att vi inte hade några praktiska lekioner då jag blivit lite förkyld. Vill verkligen inte bli sjuk, så tråkigt att inte få vara med på allt det svettiga och roliga i skolan  Nästa vecka ska vi dessutom iväg i tre dagar med friluftslivet, ska bli grymt kul! Då får man inte vara sjuk inte, kommer nog vara tillräckligt jobbigt ändå haha :)
Men nog om det. Har suttit nedgrävd i anatomiboken ett antal timmar, lagat mat och nu sitter jag här igen. Boken lockar dock inte så mycket, men ska ta tag och lära mig överarmens delar i alla fall så får jag belöna mig själv med att åka och hälsa på Mischa sen. Lite myskväll på schemat kanske?
.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0