Måndag

Helu! Här har ni toppbloggaren nummer 1? Vad blir det egentligen, ett inlägg varannan månad? Om man har tur. Men jaja! Jag lever i alla fall, dagarna rullar på som vanligt mestadels. Det är dags för Samba att föla nu så de senaste fyra nätterna har jag sovit ute i stallet tillsammans med mamma. Dock kläcker hon ju aldrig ur sig den där ungen. Snart en vecka övertid har hon gått. Håller tummarna för att det kommer snart, men framför allt för att allt går bra! Börjar bli lite nervöst om jag ska vara ärlig..
.
Slutade 17 idag så nu har jag hunnit vara hemma ett tag. Ätit lite och fixat och donat. Drar iväg till gymmet senare med Amanda och kanske Malin också, skoj! Det var väl en liten uppdatering från mig :) Känner mig så sjukt trött hela tiden, skulle gärna ta emot en liten energiboost eller lite motivation om någon har över? Men det är bara köra på, känns ju dock som att man inte gör något annat än jobbar ibland. Väl på jobbet kan tiden gå ganska snabbt för det mesta, men dagarna går så sjukt långsamt just nu. Saknar någon så otroligt mycket. Kan det inte bli tors kväll typ nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0