Jobbhelg

Äntligen fredag? Jobbar i helgen så känns ändå inte som helg helt, men skönt ändå! Har jobbat öppning-stängning idag så det har varit en lång dag. Innan jobbet var jag en sväng ut i stallet för att vara med vid utsläppet. Mamma började tidigt, annars har hon varit ute i stallet om mornarna. Men snart behövs inte det, Modezza börjar lära sig och är jätteduktig. Hästarna leds ju inte ut till hagarna vid utsläpp, utan går ut själva. Önskar verkligen jag hade mer tid att vara i stallet och träna henne. Och träffa Samba såklart, viktigt att inte glömma 
 
Igår var jag ledig och då hann jag vara i stallet ett tag iaf. Karin följde med vilket var sjukt kul, var så himla längesen! Tog in Samba och Modezza och pysslade med dom, fixade mat och tränade lite på att ta på grimman. Så roligt!
Hann även med ett gympass med J på morgonen innan stallet. Och efter stallet blev det hem för en dusch och sedan fort iväg till Primo där det blev middag med Emilia innan vi gick iväg till Friskis och körde Alexandras steppass. Lika kul som alltid! Efter det hann jag tom med att kika in i Emilias lägenhet i Älvsjö vilket var på tiden. Jättefint var det. Man vill ju inte alls flytta hemifrån själv liksom  Var hemma nån gång innan 22 och då blev det dusch igen och sedan tvärdäck i säng. Bra ledig dag! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman!
Nu har jag klarat diplomeringen =)
Hur går det för dig??

Har flyttat bloggen... bara att klicka!

Kram

2012-12-09 @ 11:27:41
URL: http://iampettiwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0