Hej hopp!

Ibland känner man sig bara så konstigt glad. Idag är en sådan dag, haha. Kände inte att jag hade någon hög växel i på jobbet idag, men min bk-coach var hos mig i kurvan idag så mycket blev gjort iaf. Även om jag lämnade allt lite halvt kaotiskt när jag slutade.. Hehe  Aja, inte hela världen! 
 
Har inte alls varit lika trött efter den här steg 2 utbildningen som jag var efter den första. Förra gången tog det flera dagar innan jag kände mig som en fullt fungerade människa igen. Trodde det skulle vara ungefär samma efter den här som jag var på nu. Hade ställt in mig på att vara helt död i måndagsmorse när klockan ringde. Och dessutom verkligen inte kunna kliva upp ur sängen när man hade en pojkvän som fick ligga kvar och sova vidare. Men det gick riktigt bra ändå! Så det var ju skönt haha. Var hemma i Stockholm igen vid 17 ca i söndags. Då hade jag fått världens huvudvärk som jag vet inte vad. Kanske för att det varit så mycket de senaste dagarna, och sen när kursen var slut så släppte det liksom? Jag vet inte, men det gjorde för ont för att lägga sig och försöka vila bort det så tog ett bad och åt sedan middag med mamma, pappa och Jesper som fyllde 18 (!) år. Mysigt! Efter tog jag bilen hem till J´s pappa där han var på middag. Hann med en riktigt god efterrrätt och prat med trevliga människor innan jag och J åkte hem till honom. Mysig kväll blev det, även om jag var galet trött! Och just det, huvudvärken släppte där någonstans bland all god mat och sånt 
 
 
Nu blir det aerobics på Friskis iaf. Ska bli superkul! Ledig imorgon, så dä tänkte jag sätta ihop mitt första block till mitt kommande pass! Har tom köpt en stepbräda idag. En rosa såklart! :)) Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för titten vännen =)

Håller med... var inte heller så trött denna gång som jag trodde =)

Det kommer gå superbra för dig. Vem vet... jag kanske kommer och hälsar på när du minst anar det någon gång på ditt pass ;)

Massa kramar Petra!

Svar: Det hoppas jag verkligen att du gör om du är i närheten! Och jag kommer och hälsar på när jag åker till gävle nästa gång ;) Kram kram!
Mikaela

2012-10-30 @ 19:33:38
URL: http://turningintoanangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0