Måndag

Har jobbat 8-17 idag. Var lite (väldigt) segt att gå upp imorse när J låg kvar och sov. Väl på jobbet var det som vanligt helt okej. Har varit sjukt lugnt med människor, som det är för det mesta nu för tiden. Men då får man mycket gjort, om man ser saken på det sättet  Efter jobbet åkte jag hem och packade inför Uppsala som jag åker till på onsdag. Känns som jag glömt massor med saker. Hoppas inte det för nu åker jag inte hem något mer innan jag åker dit. Men jaja, värre saker har väl hänt här i världen?
 
Nu är jag hos J iaf igen. Bara mys här hemma blir det ikväll. Inte helt fel :) 
 
 
 
Lite bilder från idag :) Puss hej! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0