Multitaskinghöst

Hej! Gud vad dålig jag är på att blogga, trodde ju verkligen jag hade kommit in i allt det här igen där ett tag! Har haft lite mycket den senaste tiden. J har bla kommit hem på heltid fram till jul (lycka) så har varit mycket med honom efter jobbet och så, och då sitter man ju inte framför datorn. Men nu är jag här iaf!  Är ganska trött men har precis käkat lite mat och ska snart iväg till Friskis. Aerobic blir det idag, har inte kört varken step eller aerobic på flera veckor nu! Så kul! 
 
På jobbet idag har det byggts skidavdelning för fullt. Jag och Chavve har kämpat på, men det är inte klart än så lägger inte upp några bilder än  Tar ju verkligen flera dagar om man inte får bara kötta på en hel dag liksom. Mycket bärandes upp och ner på lagret osv, men det är kul! 
Förra veckan var det ett annat projekt av den större sorten, och det gjorde verkligen underverk för lilla Kurvan! Alla Intersportbutiker skulle bygga ett sk störtkorgstorg de sista 8-10 metrarna innan kassalinjen. Blev superbra! 
 
Innan var det fullproppat med juniorkläder här. Synd att jag inte tog en innan-bild..
 

Jaja, iaf! Har inte riktigt hunnit vila upp mig igen efter Friskisutbildningen. Helgen efter jobbade jag ju, men nu till helgen som kommer är jag ledig. Kommer bli så himla skönt! Fira lillebror med släkten på lördag, gå ut och äta med J på söndag och massa annat mysigt! Vill göra massa roliga saker (men vem vill inte det?). Så taggad på allt typ haha. Kommer dock bli en stresisg höst med inte mycket tid över. Nu har jag äntligen fixat så jag börjar läsa Matematik D, jobbar heltid, utbildar mig till ledare, ska sätta ihop ett pass och lära mig det, hämtar vårt föl i November, och sen vill jag ju gärna hinna träna också! Och träffa mina fina vänner. Men jag längtar faktiskt lite tills det här året är slut. Känns som det blir lugnare då. 
 
Nu blev det en hel bok här känner jag. Måste byta om och dra till Friskis. Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0