Onsdag och ledig!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men efter Friskisutbildningen har jag varit så slut i kroppen och i huvudet så jag har liksom inte orkat. Men gud så kul det har varit! Vi var väl totalt 34 stycken, varav två var våra kursledare. Bodde där på Lillsved tors-sön och det har varit så skönt på många sätt. Att få komma hemifrån, vara borta från jobbet, träffa massa nya människor, få träna flera ggr/dag, bara gå in i matsalen så fanns där färdig mat, frukost, lunch och middag. Och massor med mellanmål såklart. Så himla kul! Man hade inte en lugn stund, utan från det att man gick upp till det att man gick och la sig bara rullade dagen på, man hann knappt gå och ringa ett telefonsamtal! Vilket iof inte spelade någon roll för mig då jag hade "Ingen service" precis överallt. Älska 3!!
 

Imorgon innan jobbet ska jag till Friskis och skriva provet som avgör om jag får gå vidare till utbildning nummer 2. Hoppas det går bra. Har inte pluggat någonting alls sen jag kom hem. Dock kände jag igen väldigt mycket av det vi fick lära oss på GIH tiden jag hann gå där, så jag hoppas det går bra!
 
Har varit ledig idag, skönt skönt! Sov hos J så gick upp vid 8 och åkte hem innan jag skulle behöva betala parkeringsbiljett, haha. Men skönt att vara hemma och uppe i bra tid. Har tagit hand om Lova, bakat bullar och en variant på energybars, varit i stallet och ridit och påvägen hem därifrån stannade jag på Sundby och kollade på Maja och Alice ridlektion. Så himla kul! Kände igen massor med hästar och fick lite nostalgikänslor från när jag var liten och red omkring där i ridhuset. Nu ska jag iväg till Lina. Myskväll med henne och Mischa väntar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0