Torsdag!

Har jobbat öppning till stängning idag, vilket har gått bra! Har bytt sjukt mycket lampor i butiken ståendes på en 4 meter hög stege. Egentligen fattar jag inte varför jag gjorde det, livsfarligt att stå där uppe ju! Men tycker det är kul med nya saker, haha. Har typ aldrig bytt en glödlampa i hela mitt liv, men idag tog jag igen det kan man säga! 
Nu när jag kom hem stack jag ut på en liten löprunda. Kollade inte tiden men var ute 30-40 minuter kanske? Tycker så mycket bättre om att springa när det börjat skymma ute (okej nu var det iof kolsvart) och i lite duggregn. Blir så himla skönt på något sätt! Det här vädret som var ute nu var perfekt i början, sen började det regna ner ännu mer. Helt okej ändå men blev ganska ordentligt blöt. Går alltid bättre när jag springer när jag, som idag, typ jobbat precis hela dagen. Konstigt men jaja! I slutet på rundan tänkte jag på hur J tycker jag alltid ska lägga på mer vikter när vi är på gymmet, vilket är skitbra för man orkar tydligen mer än man tror! Så nu i slutet på rundan tänkte jag på honom och började öka mer och mer och det kändes jättebra! Så skönt! Man behöver pressas lite ibland 
 
Nu blir det proteinpannkakor och sen dusch och säng. Imorgon börjar jag 12 så tänkte gå upp tidigt och ta en powerwalk och sen kanske hinna städa lite också. Sen skulle jag behöva tvätta massa också, men när ska man hinna det? Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0