Äntligen ledig!

Jobbat 9:50-20:10 idag så känns ganska bra att vara ledig imorgon! Ska dock göra så roliga saker som att städa och plugga (kursmaterialet från Friskis har kommit). Så så kul ska jag ha det! Har iaf något att se fram emot på kvällen, först middag på Primo med Johanna och sedan step på Friskis klockan åtta! Ska nog hinna iväg och sola också 
 
Känns så skönt att vara hemma nu, har varit en lång dag på jobbet med sjukt mycket mer att göra än vad jag räknat med. Hann med mycket och till det jag inte hann med har jag ändå förberett så att det blir enkelt att fixa imorgon för dom andra. Och på fredag när allt måste vara klart börjar jag 12 vilket är ganska dumt, men skönt såklart! Tycker det är kul på jobbet när jag får fixa och göra om, flytta avdelningar och hitta på nya saker. Idag fick vi äntligen in herrvinterjackorna så har kunnat bygga en herravdelning. Den har stått så tom de senaste dagarna, har fått fylla ut med alla möjliga konstiga saker haha. Men jag är ganska nöjd med resultatet från idag iaf! 
 
Börjar likna en vinteravdelning iaf i vår lilla butik.
 

Ingen träning blev det idag, men jag gick faktiskt till jobbet vilket tog 45 minuter. Sedan har jag flyttat vikter idag på jobbet också, haha, om man får räkna det som styrketräning!  
 
Imorgon kommer jag inte ställa någon klocka, gud vad skönt! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0