Dag 6 och ledig!

Därför tänkte jag hinna med två träningspass idag. Igår blev det inget då jag jobbade öppning-stängning.. Kände inte för att träna vid 21:30 när jag var så trött som jag var. Samtidigt känner jag att det inte gör något då jag höll på som en galning på jobbet igår med att flytta regnavdelningen. Det tar på krafterna det med med allt bärade, byggande och stegklättrande! Brukar ju gå ut och gå varje lunch också 30-45 minuter, men igår sprang jag upp till frisörsalongen och klippte bort allt det slitna på mitt hår. Gud vad skönt det känns nu efter, håret känns så mjukt igen! 
Har också cyklat till och från jobbet hela den här veckan. Kom på igår att jag nog inte vill cykla mer dom kvällar jag slutar 20. Var ju helt kolsvart i den där skogen jag skule igenom! Sjukt läskigt.
 
Håller på å äta frukost. Mina tre dl fil med 50g musli, äggröra på 2 vitor och en knäckemacka med keso. Kan äta lite mer idag då jag ska träna två gånger, men ska äta ungefär detsamma ändå. Lite mer för att orka kanske. Kan inte bestämma vilket gym jag ska till idag, Friskis är ju närmast.. Men dit ska jag ju ikväll och köra step. Jaja får se! Först blir det iaf en promenad med Lova! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0