Danspass

Haha jag och Josse gick på ett danspass nu ikväll på Friskis. Verkligen inte min grej! Skulle så gärna velat se en film på oss nu i efterhand, hade nog dött av skratt! På dom här passen är det mycket attityd som gäller, och känslor. Så ibland när det är "tuffare" låtar är man liksom hård i rörelserna osv. Sen kommer dom här "sexiga" låtarna, och herregud haha! Tror jag dör. Ibland kom det mer aerobicssteg och sånt som jag känner mig ganska hemma i, då kändes det bra. Men jaja, det är alltid kul att prova nya saker även om jag föredrar step och aerobicspassen bättre!
 
Jobbet idag gick bra. Nu är min 6-dagarsvecka över och en lite lugnare vecka väntar. Skönt skönt! Måste se till att plugga inför Friskisutbildningen nu i veckan som kommer. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0