Fitnessfighten dag 12

12 dagar har det gått nu av Fitnessfighten. Minskat ett par centimeter i midjan, men har inte vägt mig så vet inte hur det ligger till med vikten. Jag känner mig bra iaf! Jag mår bra av det här. Att äta bra mat och lite men ofta. Eftersom jag tränade mycket redan innan det här programmet drog igång tror jag inte jag får lika stora resultat som dom som kanske är lite mer överviktiga och inte brukade träna. Jag är ju inte heller överviktig på något sätt, men jag ville köra det här för att få bättre matvanor (slarvade ofta och åt yoghurt/fil etc när jag inte orkade laga mat) och ja, må bra helt enkelt!
 
Har varit ledig idag så har hunnit med mycket känns det som. Började dagen med en promenad med hunden och drog sedan till gymmet. Efter det hem och gå ut med voven igen och äta något innan jag åkte iväg till stallet. Tog en tur ut i skogen och sedan 30 min på ridbanan. Gud va härligt det är! Inte ofta jag rider nu för tiden men jag tycker verkligen om det. Samba var ganska seg i början och lite stel kändes hon. Men när vi värmt upp ordentligt började hon anstränga stegen lite och mjukna upp i kroppen. Fina ponny.  
 
Åkte sedan direkt och solade (ajabaja). Känner mig så blek hela tiden. Och värre blir det väl nu i vinter.. Men aja! Har tvättat massa kläder idag också. Välbehövligt! Nu står maten i ugnen. Ska dock inte äta utan det är matlådor på G. När dom är klara tänkte jag åka över och hälsa på mormor. Var så sjukt längesen jag träffade henne. 
 
H a  e n  b r a  k v ä l l ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0