Fredag imorgon!

Gud vad jag behöver köpa vissa saker just nu känner jag, men alla pengar går till keso, kesella, kyckling och lax osv. Kul? Inte så.. Behöver nya jeans då alla mina börjar ge upp, egentligen nya skor och en ny väska (men får väl sätta dom inom parentes haha) och busskort. Var över på H&M idag för att köpa jeans till våra skyltdockor (vilket inte var det lättaste) och då hittade jag jeans för 99kr! Ska nog springa över på lunchen imorgon och prova ett par.
Ingen träning blev det idag, trots att jag började 12. Har varit så mycket de senaste dagarna så sov ut lite istället och cyklade sedan iväg och solade igen. Så skönt! Jobbade till stängning och när jag skulle hem var det ju helt kolsvart ute! Inte kul att cykla in i den mörka skogen helt ensam. Var faktiskt livrädd på riktigt. Man såg liksom inte ens vägen framför sig. Usch, nu lovar jag att inte cykla mer när jag slutar åtta! 
 
Har precis käkat lite kesella med hallon och en knäckemacka. Inte samma sötsug som igår som tur är. Men en chokladbit skulle ju inte sitta fel för det.. Aja, imorgon är det jobb 9-19 så dags att försöka sova snart. Ska lägga mig på spikmattan, har sånna knutar i vänstra delen av ryggen. Puss och godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0