Glad tjej! :)

Har haft en riktigt bra helg, men nu är det måndag igen och nästa lediga dag känns så långt bort. Men jaja, hoppas tiden går fort! Har träffat någon jag saknat otroligt mycket i helgen, det kändes så skönt att få vara nära igen. 
Den här helgen har jag inte skött Fitnessfighten så bra. Har tränat och så, men i matväg har jag unnat mig både lite mörk choklad, en chokladboll och god middag på lördagkvällen med mera. Men det känns otroligt bra iaf, man måste få unna sig saker också. Men nu är det stenkoll på maten igen! Haha :)
 
Var på ledaruttagning del 2 på Friskis igår, och gissa vem som ska åka på utbildning del 1 redan den 4:e Oktober? Gud vad kul det ska bli!! Men nu känns det verkligen som det är på riktigt, klarar jag det här? Har ju velat bli ledare länge, tycker det är så otroligt roligt att stå där och bara vänta på att första låten ska dra igång. All energi som går till alla steg och block upp och ner på brädan, åh det är så kul! Känner bara att jag vill stå där framme och förmedla all den här energin till andra. Och nu ska jag få göra det!! 

Första utbildningen är en grundutbildning som alla instruktörer går, oavsett om man ska bli spinning, gympa, aerobics eller gyminstruktör mm. Del två i utbildningen kommer vara inriktad på step och aerobics (som jag ska köra) och den ska jag gå den 24-28:e Oktober. Längtar! Bara massa träning hela dagarna :)
 
Kom hem från gymmet för en stund sen med Mischa. Rygg blev det idag. Blir en dusch strax och sedan lär jag typ gå och lägga mig, haha. Är så galet trött! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0