Like lime green

Körde spinning på Friskis ikväll vilket var väldigt längesen! Det var kul, men kändes faktiskt inte så jobbigt som jag mindes det.. Svettigt var det såklart, men brukar bränna så i benen när jag kör. Kanske inte körde tillräckligt hårt idag haha. Efter stannade jag en sväng på Hemköp och handlade och efter det åkte jag hem där jag möttes av pappa och lillebror på parkeringen. Dom ville ha bilen för övningskörning. Hade inget speciellt för mig nu på kvällen så jag åkte med! Går faktiskt riktigt bra för lillebror, men sen är ju jag ingen körskolelärare  Men jag tror att han kommer ta körkortet ganska fort efter han fyllt 18, vilket är snart! 
 
Har precis tagit en dusch och käkat lite middag. Nu blir det bara att varva ner lite. Kanske gör några fler instuderingsfrågor innan jag somnar, får se! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar jag fick gå i träningskläder hela dagarna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0