Reebok Crossfit Games 2012

Ingen träning idag.. Känns inte så bra faktiskt. Men ätit bra har jag gjort, inte så regelbundet men det har varit en tuff dag. Jobbade i butiken 8:00-12:00 då jag tog lunch och sedan drog med bossen min till Sätrahallen för att fixa kassor, skor och konfektion mm inför tävlingarna i helgen. Kom inte därifrån förns vid 20 så det har varit en lång dag. Och då har vi ändå inte fixat klart allt. Suck. Men det hela stora är ju klart, så ska vi vara där vi 8:30 imorgon också så då hinner vi ju fixa och dona lite hoppas jag. Ska bli så kul att få vara där och se alla tävlingar, alla vältränade människor och förhoppningsvis finna lite ny motivation och inspiration åt mig själv! Haha. Ska bli kul!
 
Har fixat kycklingsallad som jag ska ha till lunch imorgon, och även gjort nyttiga pannkakor att ha med mig sen till eftermiddagen. Vet inte hur lång morgondagen kommer bli, så det känns bäst att krypa till kojs redan nu. Sjukt trött och sliten tjej. Natti! 
 
Vår monter där vi ska sälja skor och kläder i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0