Saturday night at home

Yes, så blev det idag. Känner mig trött och sliten och vill bara vara hemma. Har fått lite ont i halsen också, hoppas det inte blir något mer av det. Dock känner jag ju redan att jag tröttnat på att vara hemma ensam, haha. Eller ensam är jag ju inte, mamma, lillebror och minsting kusinen är här. Har käkat middag tillsammans för en stund sedan och nu är grabbarna uppe och spelar Fifa. Tror jag avstår, haha  Kul att ha kusinvitamin här iaf! Han ska sova här över natten då hans föräldrar är i London. 
Innan maten var vi på Coop och handlade lördagsgodis och en tidning, mys! Haha, fick faktiskt lite lördagskänsla där. Som när man var liten!
 
Jobbet idag gick bra, ganska mycket folk om man jämför med hur det brukar vara numera så det var kul! Vi tog budget och det kändes som en bra dag helt enkelt. Blev dock sjukt irriterad på en kund under dagen. Ville bara säga åt honom, men det kan man ju inte göra. Han börjar med att komma fram med ett par vintertäckbyxor och frågar om det är regnbyxor. Jag säger vänligt att det inte är det men att jag kan visa vad vi har för några. Han säger att det vore bra samtidigt som han kastar byxorna han håller i på ett fyrställ som står två meter bort så att skyltarna rasar ner på golvet. Och han bryr sig liksom inte ens! Jag ger han en blick för att han ska fatta att han är dum i huvudet, eller haha nej inte riktigt, men åh det är vid sånna tillfällen jag bara vill säga något! Plockar iaf upp grejerna för att visa att det inte är okej att göra som han gör innan jag visar honom flera alternativ på fodrade regnställ till hans son. Usch, orkar inte med sånna människor. Vuxna människor tom! Håller man verkligen på sådär?
 
Jaja, är väl svårt att förklara allt i text, men han var sjukt dryg iaf. Så, nu har jag klagat av mig! Vet inte vad jag ska göra nu men lutar mot chill i soffan framför teven. Med datorn i knät och lite Friskisplugg kanske? Sen köpte jag nya numret av Runners world när jag och Theo var på Coop. Mys! Puss hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0