Söndag

Det har varit grymt att få jobba på Crossfit Games i Sätrahallen i helgen! Igår hade vi det riktigt stressigt med massa handlande människor. Folk grävde i våra kartonger med kläder efter storlekar som inte hängde framme och ja, kaos var ordet. Men kul! Och helt slut var man efter! Så mycket av tävlingarna hann vi ju inte se då, men ett par gånger hann man smita fram till tävlingsytan och se lite närmare på allt. Idag har det däremot varit betydligt lugnare, med bara ett par rusher. Som inte ens var i närheten av rusherna igår! Så idag har vi hunnit se mycket mer, och gud vad kul det varit! Blir lite nervös när man står och kollar på när folk lyfter tunga vikter på skakiga ben (som ibland viker sig), tappar taget om ställningen då dom ska köra knän mot armbågarna och ramlar ner rakt på ryggen och tappar andan och allt vad dom gör. Men grymma är dom. Så starka och hjälp vilka muskler? Grymt! 
 
Men handlandet då? Jag och Johan var lite skeptiska i fredags till hur dyrt allting var, skulle folk verkligen handla? Reebokkläderna vi sålde i helgen går ju inte att köpa i butik idag, utan får beställas från USA. Shorts för 700kr, t-shirts 600kr, byxor, 900kr, hoodie 1000kr osv. Men folk lassade på plagg efter plagg. Var inte många köp under 1000kr/kvitto. Och många låg upp på 3000 kr tom. Kul att det var så populära kläder! Råkade även jag köpa ett par grejer, kan kanske visa imorgon! Helgen har varit himla kul iaf, men är så himla trött nu. Det var vi alla tre efter vi plockat bort allting idag. Mest trött i huvudet, men ganska rejält så det blev ingen träning idag heller för min del.. Attans.. Men imorgon blir det gymmet, och bättre koll på maten också! Även om jag tror jag ätit helt okej i helgen. 
 
Vill typ gå och sova nu, men måste hålla ut lite till så jag inte vaknar klockan 5 imorgonbitti istället. 
 
Puss och godnatt!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0