Tisdag

Jag ska nog sluta skriva i början av varje inlägg att "Oj nu var det längesedan jag bloggade", det här får helt enkelt vara en blogg man skriver i ca vartannat årtionde! Perfekt!
 
Senaste tiden har jag hunnit med en del. Bl a en veckas semester med ett par dagar i en stuga vid Fjällberget, där det bjöds på skidåkning och fiske. Ett par dagar i Gävle hos Sandra och Tommy blev det också med shopping, träning och härligt sällskap! 
 
Idag har jag varit ledig. Gick upp vid 8, drog till gymmet och körde ben och rumpa. Körde på ordentligt så kommer kännas sköööönt imorgon  Hann sola också innan jag åkte till Alvik och blev upplockad av Steffi som skulle förbi Huddinge. Skönt å få åka bil å slippa pendeln! 
Blev så sjukt trött efter att jag kommit hem och ätit lite lunch så somnade en halvtimma på soffan haha. Sen tog jag mig i kragen och åkte ut till mina älskade små hästar. Tog inte in båda två, men hämtade Modezza i hagen och ledde ut henne helt själv med grinden och allt. Gick bara in i stallet och in i hennes box, lät henne äta ett äpple jag lagt i krubban och gick sedan ut igen, genom grinden och allt. Hon tyckte det var läskigt att gå in i stallet, det var ju helt tomt. Tror aldrig hon varit där ensam förut, men det gick bra även om hon ropade lite på hästarna utanför. Så det var kul!
 
Imorgon blir det jobb igen, ska bli skönt å krypa ner i sängen sen. Känner mig så mör i kroppen, och då finns det inget bättre än att få krypa ner och kanske lägga sig på spikmattan! :)
 
Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0