Tisdag

Mår så mycket bättre idag! Det enda som är är att det fortfarande är svårt att äta och vänja magen igen efter att inte ha kunnat äta normalt de senaste dagarna. Men har lyckats sova nästan hela natten vilket var hur skönt som helst! Vaknade någongång mitt i natten av att månen lös in sjukt starkt genom fönstrena, ballt ju! Kändes nästan som solstrålar som lös in rakt på en. 
Är sjukt trött, har sovit nästan hela dagen i soffan om vartannat. Men jag tror det är för att jag inte fått nån energi från maten som jag är så trött. Men det går framåt! Ska med mamma till stallet sen vid 17. Egentligen är det min dag att ta hästarna ensam, men har ju inte så mycket ork så mamma följer med och hjälper till idag. Så vi får se hur det går. 
 
Läste precis min vän Sandras blogg och insåg hur mycket jag saknar henne. Från att ha bott grannar till att hon nuförtiden bor i Gävle är inte samma sak. Även om det inte är så långt egentligen så är det ju svårt att hitta tid till att åka iväg och hälsa på. Men vi ses snart :) ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig också vännen!♥ ♥

2013-02-27 @ 17:28:57
URL: http://vilsenigavle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0