Något av det bästa som finns..

.. måste väl vara att få krypa ner i en nybäddad säng? Klockan är inte ens nio men jag har redan krypit till kojs. Ska bli så grymt skönt att få somna utan att ha ont i kroppen, svettas som gris och känna sig helt dåsig av värktabletterna. (Okej bara för att jag säger det här nu kommer jag säkert inte kunna somna, så typiskt mig..) 
Jaja, hur som helst: idag har jag mått grymt mycket bättre än de senaste dagarna! Har verkligen varit död och inte orkat göra mycket mer än att sova. Men idag har jag orkat suttit och bråkat lite med matteboken, och även lite städning gav jag mig på (även om det kändes som världens cardipass haha) Ska inte tråka ut er mer med mina sjukhistorier. Imorgon kommer J hem från norr, skönt att det blev en mjukstart ifrån varandra på bara en arbetsvecka. Lycklig tjej! ♥
 
Nej, ska väl gosa ner mig i alla kuddar (Mischa och Lina, jag har köpt nya bara för er skull ) och fortsätta kötta Gossip Girl tills jag somnar. Har kollat så mycket på den serien nu de senaste dagarna så jag nästan spyr på den. Men vill ju veta vad som händer, hehe. Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0