Måndag

Ny start, nya tag. Härliga måndag. Eller?
Jo men jag gillar måndagar, det jag inte gillar är att det här är min "jobbiga" jobbvecka. Men jaja, om ca 2 månader slutar jag. Längtar faktiskt sjukt mycket nu :)

Imorse åkte J upp till Kramfors och skolan igen. Det var riktigt skönt att han åkte imorse istället för igår eftermiddag som han annars brukar göra när han är hemma över en helg. Nu fick vi hela kvällen tillsammans igår, och även få sova tillsammans en extra natt. Haha va tjejig jag känner mig, men jaja! Härlig kväll iaf som bestod av step på Friskis (J gymade medan jag ledde), sedan hem och åt lite innan vi kröp ner i sängen och kollade på The walking dead. Sjukt bra ju! Trodde aldrig jag skulle gilla en zombieserie, men jodå!

Idag har det varit jobb 8-17 och efter det åkte jag kommunalt in till stan och lägenheten här. Hann vara hemma en timme innan jag gick upp till fridhemsplan och mötte Karin. Vi körde aerobics vilket var riktigt roligt, men det var supersvårt haha. Var en kille som ledde vilket inte händer alltför ofta. Han hade väldigt mycket dans i passet, och jag är väl inte alltför van vid dans, men ja kul var det som sagt! Stod en annan kille bredvid mig under passet som var grymt bra på att dansa, var det killarnas pass idag? Sjukt duktiga iaf!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0