Äntligen

Minns inte ens när jag var på gymet senast, två veckor sen kanske? Hann helt enkelt inte med jobb och jul och allt, sen började jag ju må dåligt mitt i allt också vilket resulterat i att jag är förkyld som en gris. Men nu är det första starten på första veckan år 2011, så nu drar jag dit ändå. Äntligen! Kommer inte orka köra som vanligt, lite lättare kommer det bli. Eller jag vill att det ska bli så iaf, men om jag känner mig själv rätt kommer jag försöka köra så hårt som jag bara orkar. Nej, ett lätt pass måste jag intala mig själv. Mjukstart. Idag följer även Mischa med. Kanske inte riktigt självmant, men nu är hon med iaf! Hennes ursäkt när jag har försökt dra med henne förut brukar låta "men jag är rädd för att inte orka det jag brukade". Helt normalt om man inte tränat på jag vet inte hur många månader, eller Mischa? ;) Nu kör vi helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0