Måndagsgym

Har börjat bli en vana att gymma på måndagar, tummen upp på det  Idag mötte jag Mischa på Friskis kl 12:00 för ett pass. Började med 10 min uppvärmning på crosstrainern, för att sedan gå och köra igenom hela kroppen. Körde tre set idag istället för två av varje övning som jag oftast gör. Kändes riktigt bra faktiskt, lite tungt kanske men det ska ju kännas! Haha.
75 minuter höll vi på med styrkedelen innan vi gick till löpbanden. Körde intervaller i 25 min, vilket kändes bra. Var ganska svettig efter det passet om man säger så, mysigt värre! Avslutade med stretching såklart innan det var dags att traska hem.
Riktigt körd nu känner jag mig, och riktigt nöjd med dagens pass! Alltid skönt att börja veckan med något som verkligen känns. Just nu ligger jag utslagen på min säng och väntar på att Johanna snart ska knacka på dörren. Frågan är bara om jag orkar gå och öppna då, haha. Körde en mil på löpbandet igårkväll vilket också har satt sina spår. 4 minuter snabbare än förra gången, det går framåt, höhö


En trött Michaela med CH..

.. och en trött Mikaela med K.

Nu plingar det på dörren, ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0