Ledig dag!

Man uppskattar verkligen dom lediga dagarna när man väl har dom. Förut jobbade jag ju inte så mycket, så kunde ha typ 4 dagar ledigt i veckan. Den här veckan har jag en dag. Och fick dessutom veta igår att jag fått fasta tider på fredagar också. Men det känns skönt att veta precis hur man jobbar, då kan man liksom planera dagarna så mycket lättare! Nu jobbar jag alltså mån, tis, ons 8:00-17:00 som BK. Torsdagar är mina lediga dagar, sen varannan fredag 10:00-18:00 och varannan 12:00-20:00 samt varannan helg. Men det är roligt, tycker verkligen det har blivit grymt roligt på senaste tiden. Har märkt att jag jobbar bäst under press, och det är grymt kul när man verkligen måste kötta, haha. Typ som när jag flyttade väskväggen för att få plats med fitness avdelningen. Shit vad jag sprang dom 2 timmarna innan butiken öppnade, värsta träningspasset, haha. Men aja nog om det, ledig dag idag som kommer börja med ett hemilgt uppdrag  Hade tänkt att springa dit och få in ett löppass på samma gång, men har varit så stört sugen på att cykla hela veckan så frågan är om jag ska göra det istället.. Plus att jag måste bära en sak så det blir kanske lite knepigt att springa.. Blir nog att rota fram någon cykel!
Sen blir det hem för att städa och så innan jag möter upp Julia efter fyra för att träna skivstång, grymt! Efter det fixar vi oss och drar och käkar någonstans. Mysigt värre. Så ser min lediga fredag ut på ett ungefär.

T r e v l i g  h e l g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0