Ny vecka.

Den här helgen har varit riktigt riktigt bra, trots jobb lör-sön. Fullspäckad om man ska beskriva den med ett ord. F r e d a g e n började med ett frisörbesök som tog flera timmar. Slingning (jag vet, kan aldrig bestämma mig om jag vill vara mörk eller ljus) och klippning. Så nu är håret en aning ljusare än förut. Kommer slinga det en gång till ljusare, men kommer nog inte bli helt blond igen.
Lite senare efter detta traskade jag och Julia till Friskis för att köra skivstång. Det var första gången Julia var på Friskis, men jag tror det gav ett bra intryck! Förhoppningsvis köper hon kort där så vi kan träna tillsammans!
Efter det gick vi hem, åt middag och fixade oss innan vi hoppade på tåget in mot stan och mötte upp Rebecca. Körde en liten barrunda kan man väl säga, med ett par stopp på olika ställen och lite drinkar. Mys! Dock skulle alla tre upp och jobba dagen efter, så var hemma redan innan två om jag inte minns helt fel.
 
L ö r d a g e n var det bara att hoppa upp när mobilen ringde. Intersport väntade nämligen 10-17. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig så övningskörde vi en timme eller två. Hem och äta middag, duscha och fixa sig för att sedan bege sig hem till Linda som fyllde år. Hann vara där en liten stund innan vi drog över till Essi och fortsatte förandet. Resten av kvällen/natten tillbringades dansandes på Lobby innan jag tog sista tåget hem. Mötte både Emil och Malin där på Lobby, riktigt kul!

Klockan ringde på s ö n d a g morgon, och jag ville inget hellre än att sova vidare, men nej så kul skulle vi inte ha! Jobb igen (tack gode gud för att vi öppnar 11 iaf på söndagar). Slutade 17, men fick gå lite tidigare. Pappa och Jesper kom och hämtade mig, och väl hemma slängde jag i mig något att äta och bytte jeans och skor innan jag sprang ner till tåget. Skulle på bio med kusinvitamin. Efter bion åt vi middag på Ojojoj kök och bar, men vi hade inte pratat klart när vi ätit upp så det blev en drink också :)

Där har ni hela min helg i stora drag. Intressant va? Har inte mycket alls för mig just nu, därmed detta inlägg, haha. Och vet ni varför jag inte har mycket för mig? För jag är i Flen nu igen, och här finns inte mycket att göra!
Ja, nu när vi ändå håller på kan ni ju lika gärna få höra om idag också

Imorse (vaknade alldeles för tidigt med tanke på bristen av sömn den här helgen) packade jag och fixade mig och gjorde inte mycket annat innan jag skulle gå hemifrån. Tåget gick 14:36 från Flemingsberg, var framme 15:25. Hade en dubbellektion inbokad 15:40 så hann nästan bara hit till skolan och lämna av väskorna innan det var dags att köra iväg. Lektionen gick riktigt bra faktiskt, körde med en kille som jag inte kört med förut, men han var riktigt riktigt bra! Kändes som jag fick ut ganska mycket av lektionen.

Sedan dess har jag ju inte direkt haft något vettigt alls att göra. Hittade en liten inredningsbutik som också sålde lite kläder där jag köpte en superfin blus. Har även hunnit besöka alla Flens matbutiker, vilket är heeeela tre stycken  Ätit middag har jag också gjort, och pratat i telefon med Johanna ett par timmar känns det som, haha. Vad skulle man göra om man bodde här permanent? Enligt mig finns det nog bara ett svar på den frågan; dö. Det räcker med somrarna här, det kan vara riktigt mysigt. Men that's it liksom.



Hittade den här på rea för 350 kr :)


Hade kollat upp att det var ett danspass på Friskis nu här ikväll i Flen som jag hade tänkt att gå på, men sen orkade jag inte ta med mig kläder och skor för väskan var redan full så där sprack det. Skulle varit kul, men men.. Ska väl ta och sysselsätta mig med något annat nu innan det kommer upp någon varningsruta eller något om att jag skriver för långa inlägg. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Design By Emma

sv; Tack så mycket! :)

2011-01-26 @ 06:51:27
URL: http://dbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0