Hej sängen!

Grymt skönt med en ledig dag! Eller ledig är man ju inte har jag lärt mig, utan man har en "föreläsningsfri dag". Men dom gillar vi också! Började dagen med en sväng på gymet med Lina. Triceps, biceps, axlar, mage och rygg. Skönt pass! Efter det var det hem och duscha lite snabbt innan jag hjälpte Julia lassa in massa grejer i mammas bil för att sedan köra till Bromma och hennes nya lägenhet. Som var supermysig föresten! Blir så grymt sugen på att flytta hemifrån när alla andra gör det..
Efter det körde jag till mammas jobb och lämnade bilen och åkte sedan till Huddingehallen där jag och Johanna simmade 2000 meter. Någon mer än jag som tycker det är sjukt långtråkigt att simma? Händer inte så mycket direkt. Har fasat över de där 80 längderna men det gick faktiskt riktigt bra! Så nu har jag två moment klara för magistermärket. Skönt! (Bara en miljon saker kvar i och för sig.. men ändå!)
Hem en snabbis efter det för att slänga i sig något att äta och sen iväg till Friskis där det väntades intensiv med Lina och Emilia. Nu är jag slut. Trött i benen, armarna och i huvudet. Men gud vad bra jag mår!
.
Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0