Jobbhelg

Vet inte var jag ska börja, men den här helgen har varit en jobbhelg vilket har varit ganska roligt faktiskt! Inte jobbat på över en månad så mycket hade hänt sedan jag var i butiken senast. Avdelningen med vinterjackor hade tex byggts upp, låter konstigt men det kändes lite mysigt. Som att det är jul snart liksom. Fast jaa, det är det väl kanske inte men ändå :) Sen att träffa människorna var nog det som vägde mest till att det blev roligt att jobba. Härliga människor man tycker om kan väl aldrig vara fel?
.
Efter jobbandet idag var det bara att åka hem och i princip vända i dörren igen. Stack in och bytte om och slängde ihop en shake och stack iväg till Friskis där step väntade tillsammans med Malin. Riktigt roligt men jag var nog mest slut i huvudet efter det passet om jag ska vara ärlig. Så är det alltid på sådana här pass när man ska testa dom första gången. Eftersom man måste fokusera så mycket på koreografin kan man inte ta ut stegen ordentligt tex. Men redan andra gången jag brukar gå på nya step-, bräda- eller aerobicspass brukar det gå mycket mycket bättre! Så självklart ska jag försöka gå nästa vecka också :)
.
Väl hemma från Friskis var det i princip bara att vända i dörren igen. Bytte skor till löparskorna och stack ut på en liten runda. Skulle mäta ut en runda på 3 km för att sedan någon annan dag testa en sak :) Ganska svettigt blev det ändå, och skönt att springa i duggregnet! Men nu blir det chill. En dusch och sängen känns ganska lockande faktiskt..
.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0