Dippar och toppar

Hade värsta dippen igår, kände mig inte alls motiverad och glad, bara nere. Vet inte varför men ibland har man det ju bara så! Idag känns det bättre igen. Igår var det en vecka sedan jag och J kom hem från Cypern, och helt ärligt så blir jag ledsen när jag tänker på det. Längtar tillbaka så mycket. Tror jag i alla fall. Eller så är det så att jag längtar så sjukt mycket härifrån, nu när jag fick smaka på värmen och solen en vecka.. Om jag får barn någon dag kommer jag tvinga dom att spara pengar, och sedan direkt efter gymnasiet dra iväg på någon längre resa. Jag ångrar så sjukt att jag inte gjorde det..
Även om det inte är kul att känna sig nere och deprimerad (starkt ord, men ni fattar vad jag menar) så tror jag man mår bra av att känna sig så nån gång ibland. Inte ofta såklart, men gör man det ibland så känner man ju verkligen hur glad man är och hur bra man mår annars. Och det behöver inte vara vid något speciellt tillfälle utan kan vara en helt vanlig, grå och tråkig vardag. Men ändå känner man att man mår bra, är glad och lycklig.
.
Annars då, nu när vi lämnar the deeptalk, haha  Har jobbat idag trots att det inte är min jobbhelg denna helgen. Men lite extra pengar är aldrig fel! Har dock varit sjukt lugnt, inte mycket folk alls. Var helt okej att jobba ändå, även om jobba helg inte är det bästa jag vet. Tur att man har kollegor man tycker om!
Cyklade hem från jobbet och väntar nu på att min bästa Mischa ska sluta hennes jobb om 40 minuter ca. Mys med henne står på schemat ikväll!
.
Vill åka igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0