Ett tag sen..

Gick hem från jobbet tidigare idag. Mår inte helt hundra tyvärr men hoppas det bara är något tillfälligt. Vill verkligen inte bli dålig! 
Det var ju ett tag sedan senaste inlägget, så nu när jag är hemma och har tid tänkte jag bara visa att jag faktiskt lever.  Har hunnit med en helg på landet med kräftfiske, shopping och lite annat. Supermysigt! Dock inte så mycket fångst i kräftburarna hehe.. Men men, det ska göras varje år i alla fall, så himla kul! 
Nu i helgen som var har jag jobbat, men hunnit med en trevlig middag hos J´s familj. Helt slut på kvällen bara, det har varit riktigt drag på jobbet den här helgen! 
 
Det är väl allt jag orkar skriva för just nu i alla fall. Vill träna så hoppas jag mår bättre snart! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0