Fredag

Igår var min enda lediga dag den här veckan, men den var verkligen superbra! Började dock med parkeringsböter inne i stan, men därifrån kunde det ju bara bli bättre  Åkte hem till Huddinge och tränade med Mischa. Rygg, mage och triceps blev det. Åkte sedan hem, duschade och fixade mig och började rensa mitt rum på massa saker. Slängde massa gamla nagellack, skokartonger, platttänger jag inte använder, böcker mm och hann komma upp i tre stora svarta sopsäckar innan Johanna ringde på dörren. Avslutade dagen med att cykla hem till henne, äta lasagne, prata massa som vi missat, och sedan så gick vi och köpte lite godis och kollade på en film. Mysigt! Bra dag helt enkelt!
.
Idag börjar jag 12 vilket är väldigt skönt! Var vid Friskis 9:00 imorse för att ta ett gympass med Malin, men när jag kom dit möttes jag av en låst dörr. Dom öppnade inte förns 10:30.. Suck! Blev en liten promenad med Malin och Lova istället. Surt, jag som var så glad för jag kom på att jag skulle hinna med hela 5 gympass den här veckan, trots att det är min "jobbiga" jobbvecka då jag jobbar 6 dagar och är ledig en. Men jaja, nu vet jag ju att det funkar med fem pass iaf om Friskis bara hade haft öppet tidigt den dagen jag börjar 12!
.
Håller på och steker proteinpannkakor nu innan jag ska cykla iväg till jobbet. Ikväll drar jag förmodligen förbi en gammalklasskompis och träffar massa fina människor! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0