Jobbish

Sitter på jobbet och drömmer mig bort lite. Igår började jag kolla på andrahandslägenheter och känner verkligen att jag vill flytta. Sen började jag prata med mamma och då undrade hon hur det skulle bli om man kanske köpte en liten lägenhet, och vad kostnaden i månaden skulle bli då. Shit, blev astaggad iaf! Men inget ska hända nu, även om vi kommer hålla ögonen öppna mer nu än förut. Måste ju tänka dock på att jag planerar att börja plugga nästa höst, och då måste man ju ha råd med att leva. Men jaja! Snart är det min tur i alla fall!
Strax är min lunch slut så dags att gå ut och köra sista tre timmarna i butiken. Ikväll blir det gymmet med min andra halva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0