Ett och ett halvt pass senare..

Aerobicsen var som vanligt superkul, men dock lite ensamt idag då ingen av mina träningskompanjoner körde idag. Men det gick bra ändå! Pratade innan passet med en kille jag jobbade med förut som blivit ledare på Friskis och det visade sig att han skulle vicka för söta Malin som sträckt ryggen. Hans pass började en halvtimma efter aerobicsen, så direkt när aerobicspasset var slut skuttade jag in i rummet bredvid och gav mig in i styrkeövningarna som gjordes vid den tiden. Folk kollade väl lite konstigt och undrade varför jag hoppade in där när en halvtimma redan gått, men kul var den halvan jag hann med! Nu är jag grymt trött känner jag. Det känns som att hjärnan snart kommer få kortslutning ungefär. Snart blir det sängen för min del, upp vid 6:00 imorgon igen. Men först mat som håller på att lagas, kyckling med pestopasta. G o t t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0