Gymmet!

Jag förstår inte hur vissa människor inte kan tycka om att träna. Vad är det som är så motbjudande, att det är jobbigt? Nej, jag har ganska svårt att förstå. Träning är nog det allra roligaste jag vet, ni vet den där känslan som man inte kan sätta ord på? Ikväll blev det ett gympass med en tjej som älskar träning lika mycket som jag, Malin. Det blev biceps, triceps och rygg idag. Vi snackade ganska mycket med en gyminstruktör och fick lite tips och så, och även tvärtom faktiskt haha. Kul var det i alla fall! Malin visade en ny övning hon fått nys om för rotatorcuffen, riktigt grym faktiskt. Kan nog bli en framtida favorit! Nu ska jag lägga mig på spikmattan i sängen och dö lite framför Desperate Housewives. Uppstigning tidigt imorgon igen. Lägger upp lite bilder från gymmet innan däckar. Puss och godnatt!

Imorgon blir det aerobics och sen ben på gymmet, längtar redan! Hihi  Puss hej! (Igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0