Borta bra men hemma..?

Hemma från en underbar vecka på Cypern tillsammans med världens finaste pojkvän. Vi kom hem i fredags, sov hemma en natt och åkte sen ut till landet för att gå på Malmamarknaden. Åkte hem igår och avslutade den sista semesterdagen med bio. Nya Batman filmen blev det. Mys!
Nu är jag även hemma efter att ha jobbat första jobbdagen, 9:50-20:10. Har ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen. Superkombo! Ska försöka äta lite och sedan gå och lägga mig. Har så sjukt mycket att göra på jobbet den här veckan så det passar verkligen inte att bli sjuk!
.
Drömmer mig tillbaka till solen, värmen, poolen och havet. Riktig mysig vecka på jättefint hotell, även om omgivningen runt om hotellet kunde ha varit lite roligare. Var inte så mycket drag runt omkring. Men iaf, jag ville åka för att sola och bada och bara ha det bra, och det hade jag verkligen. Lite träning blev det också. J var nere på hotellets gym varje morgon, förutom dagen vi åkte hem igen, och jag fick inte riktigt lika många pass men tre stycken är iaf bättre än inga. :) Var sjukt svettigt på dom passen kan jag ju lova! AC på hela hotellet förutom gymmet.. Knas.
Jaja, nu är man tillbaka i verkligheten igen och det känns väl helt okej. Men gud vad jag vill utomlands igen!! Typ nu.
.
Underbara värme, underbara människa 
(Har alldeles för lite ork för att vända på bilden, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0