Landetstyle!

Tog bilen ut ensam i onsdags till landet och resten av min familj som redan var här. Känns så skönt innan man kommer ut, man verkligen längtar till landet som man kopplar till lugn och ro och avkoppling liksom.
Japp. Samma kväll som jag kommit ut kände jag mig sjukt rastlös och var i princip redo att hoppa in i bilen och åka hem igen, haha! Men jag ska hålla ut till söndag tänkte jag. Snart kommer nämligen J ut så då blir det nog bättre.
.
Men lite saker har man hunnit hitta på i alla fall under de senaste dagarna. Har bla börjat måla om en byrå, varit ute och sprungit ett par rundor, promenerat med grannarna, plockat blåbär och varit på shoppingjakt i Katrineholm.
Så överdrivet fint väder har det ju tyvärr inte varit. Vill ha sol- och badväder så man kan ligga nere på bryggan och få lite färg så man slipper komma likblek till Cypern nästa vecka. Just nu kikar solen iof fram, men det blåser lite kallt. Ligger på sängen inne i värmen nu med datorn i knät och försöker hitta fina namn på M. Inte det lättaste har jag kommit på.. Mikaela är ju redan upptaget i den här familjen
.
Ska snart hämta min älskling med båten borta vid parkeringen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0