Söndag!

Jobbat hela helgen, men det har faktiskt varit helt okej. Löning så det har ju varit mycket folk. Efter jobbet igår åkte jag in direkt till stan och mötte upp Rebecca och Julia för en mysig kväll med middag och drinkar på Vapiano i gamla stan. Supermysig kväll!

Idag var det jobb igen men eftersom klockan ställdes om inatt var det strålande sol när jag slutade kl 17! Hur underbart som helst! Fick skjuts hem, åt middag med la familia och stack sedan ut på en joggingtur i solen. Fick verkligen lyckokänslor där ett tag! Skulle bara ut på en liten runda, men det blev lite längre än jag tänkt mig. Sprang till källbrink för att springa genom spåret och komma ut på andra sidan. Väl där hade dom gjort nya stora grusvägar som var jättesköna att springa på! Efter ett tag kom jag till en liten rastplats eller något där det fanns lite träbänkar och så. Stannade och körde dips och jämfota hopp upp på en av bänkarna innan jag sprang vidare. Efter allt det här nybyggda blev det plötsligt stopp och allt förvandlades till en byggarbetsplats. Dom hade alltså inte kommit längre med bygget, och det var här någonstans min planerade lilla korta runda övergick i att bli en runda på strax under milen. Sprang nämligen vilse lite grann haha. Men nu sitter jag bekvämt hemma i soffan, nyduschad och med nygräddade våfflor framför mig. Puss puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0