Middag och träning!

Kom hem från jobbet för snart en timme sen. Väl hemma kör man sitt lilla race innan man ska iväg igen. Har hittills hunnit ändra en annons på blocket (var ju superbra att få lite pengar för liggande studentlitteratur!), beställa hem en Matematikbok till kursen jag ska börja läsa så fort jag har tid (dock senast början på 2013) och nu håller jag på att laga mat. Tinade upp lite köttfärs som jag blandade med ägg och trattkantareller och gjorde biffar av. Får se hur det smakar snart :)
 
Om en timma blir det att rulla iväg till Friskis för lite aerobics med Mischa och Emilia, kul! Ska nog se om jag kan boka salen imorgon bitti och åka dit och träna/göra klart mitt pass innan jobbet. Börjar faktiskt bli lite stressad över det där.. Vore skönt att få det klart så snart som möjligt! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0